כיצד לרזות בלי ירקות. נורית אלדר ירדה 18 ק"ג במשקל ללא דיאטה וללא מאבק עם האוכל

סדנה חדשה וייחודית הנקראת "לרזות מהתת-מודע" נפתחת בימים אלה באזור השרון והמרכז. מנחה ויוצרת הסדנה, נורית אלדר, אדריכלית בהשכלתה, בעלת תואר שני בתראפיה באמניות והסמכה בינלאומית באימון אישי, שילבה השכלה ושנים של ניסיון בעבודתה ופיתחה שיטה ייחודית הנקראת MindRep – "תכנות עצמי" באמצעותה רזתה 18 קילו ללא דיאטה וללא מאבק.

תכנון מראש יעזור לכם לרזות, להלן מספר צעדים ראשונים:

  • חישבו איזה יום עומד להיות לכם מחר. מה הם הרגעים הקשים, בהם תרגישו עייפות, לחץ, שעמום או כל רגש אחר שישלח אתכם לאכול?
  • במקום לקוות להימנע מלאכול ולמצוא את עצמכם "טורפים מקרר", תכננו מה כן תאכלו בזמנים קשים – לדוגמה: תפוח, פרוסת לחם או יוגורט היכולים להיות פתרון מצוין.
  • תנו כבוד לאכילה הרגשית. כל מי שיש לו עודף משקל, מכיר אותה היטב. במקום להלחם בה ולהיכשל שוב ושוב, אפשר לתכן "ארוחת מצוקה מתונה".
  • חשוב להקדיש ל"ארוחת המצוקה המתונה" תשומת לב, ליהנות ממנה ולא להרגיש אשמה. כך, גם תרגישו מסופקים ורגועים יותר וגם תמנעו את הבלגן הרגשי שמביאה אכילה בלי גבולות.

האכילה הרגשית היא אכילה אוטומטית. אנחנו ממש מחליטים לא לאכול ושוב מוצאים את עצמנו לא עומדים בפניו.

למה זה קורה?

אנחנו קוראים לאוכל "פיצוי, פינוק, או נחמה" וכך, עם השנים, הפניה לאכול הופכת להרגל שנצרב בתת-המודע שלנו.

האם ניתן לשנות את "הצריבה" שבתת-המודע?

בהחלט כן. בתהליך מובנה של עבודה עם אמונות, זיכרונות וחוויות, אנחנו יוצרים צריבה חדשה בתת-המודע שלנו. ניתן לשנות מגוון תחומים בחיים, זוגיות, קריירה וכן, גם לרזות מהתת-מודע.

תהליך הלימוד מתבצע בסדנה בת 12 מפגשים קבוצתיים וליווי אישי. בדרך הייחודית שלה נורית גורמת למשתתפים בסדנה לחפש את המקומות הבעייתיים והקשים שאיתם הם מתמודדים בקשר לאוכל ולהחליף אותם בדפוסים המתאימים להם אישית. בצורה כזאת המשתתף ייקח איתו עם סיום הסדנה "ארגז כלים" שהוא מתחבר אליו באופן אישי ויצר אותו בעצמו. כך יהיה לו קל יותר להמשיך ולקדם את עצמו באמצעות הטכניקה זמן ארוך לאחר סיום הקורס הן באוכל והן בהתמודדות עם נושאים אחרים בחייו

דילוג לתוכן