איך בוחרים בסוככים בצבעים הנכונים עבור העסק שלכם?

בעל עסק חכם יודע כמה חשובה הנראות של המקום שלו למשיכת לקוחות. ככל שהעסק שלכם ייראה טוב ואסתטי יותר, כך גדל הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים ירצו להיכנס אליו. אם אתם לא לוקחים את זה בחשבון, הדבר עלול להרחיק את הלקוחות האלה מהמקום שלכם. אז מה אפשר לעשות כדי למקסם את הפוטנציאל של העסק?

אלום חיפה מספקת מגוון רחב של סוככים לעסק במגוון גדלים וצבעים.

דרך אחת למשוך את תשומת לב הלקוחות הפוטנציאליים לעסק שלכם היא על ידי התקנת סוככים יפים בשטח החיצוני. סוככים שנראים טוב יספקו עומק ויזואלי למבנה העסק, לכן חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים בצבעים הנכונים עבורם.

 

לפניכם מדריך קולע וקצרצר שיעזור לכם לבחור בגוונים הנכונים לבדי הסוככים עבור העסק שלכם:

 

זיהוי המותג של העסק

אם אנשים כבר יודעים מה המותג שלכם, שילוב של צבעים שנמצאים בלוגו של החברה על הסוככים בעסק שלכם יקלו על לקוחות פוטנציאליים לזהות אותו. זה חשוב כי זה משהו שמבטיח כי לקוחות המחפשים את בית העסק יוכלו למצוא אותו בקלות. לדוגמה, אם העסק שלכם ממוקם במבנה של כמה חנויות, לקוחות שבמקרה יעברו ברחוב יוכלו לראות את הלוגו של העסק שלכם מיד מבלי להרגיש אבודים בדרך.

 

אם לא הקמתם את המותג שלכם עדיין, הצבעים שבהם תשתמשו עבור הסוככים יעזרו לכם עם הבעיה זו. אנשים יוכלו לזהות את העסק שלכם על ידי הצבע של הסוככים בבית העסק, דבר אשר יוביל להכרה טובה יותר של המותג בטווח הארוך.

 

צבע מעורר רגש

הצבעים שאתם בוחרים עבור הסוככים שלכם בחוץ לא צריכים להיות רק של המותג שלכם. צבעים הם עניין חשוב כשמדובר בלהסית רגשות מסוימים של הלקוחות הפוטנציאליים. זו הסיבה לכך שהרבה עסקים מרבים להשתמש בצבעים ספציפיים עבור הלוגו שלהם כקטע שיווקי.

 

לפניכם מספר צבעים שונים והדרך שבה הם יכולים לעזור לכם לעורר תגובות רגשיות אצל הלקוחות שלכם, כמו גם אצל לקוחות פוטנציאליים:

 

– כחול – צבע זה מייצג חוכמה, אמון ומהימנות. אם אתם מוכרים שירותים כמו תיקונים – זה צבע טוב שמומלץ לכם לשקול. ספקי אלקטרוניקה רבים משתמשים גם בצבע זה עבור הלוגו של המותג שלהם. בין הספקים הללו, ניתן למצוא את Hewlett Packard, Dell ו-Intel.

 

– שחור – אם המותג שלכם קשור למושגים של כוח ויציבות, כדאי לכם לבחור בצבע הזה. עם זאת, שימו לב כי יותר מדי שחור יכול להיות כבד. משרדי עורכי דין וחנויות שמוכרות בגדים בדרך כלל משתמשים בשחור עבור הלוגו שלהם. ביניהם נייקי, אדידס, גוצ'י, ושאנל.

 

– אדום / כתום – זהו צבע דומיננטי המשמש ליצירת תחושה של דחיפות והתרגשות. חברות רבות משתמשות באדום כאמצעי להפוך את המותג שלהם לחדש ומרגש. חברות אלה הן למשל לגו, Target, נינטנדו, מסעדות מזון מהיר מסוימות כמו מקדונלד'ס ובורגר קינג.

 

– ירוק – אם העסק שלכם מבוסס על מכירת מזון טבעי כמו ירקות ומוצרים אורגניים אחרים, ירוק הוא הצבע הנכון עבורכם. צבע זה מסמל בריאות, צמיחה וטבע, ולכן סופרמרקטים כמו Whole Foods Market משתמשות בצבע ירוק כצבע הראשי של הלוגו שלהם.

 

אז אתם מוכנים לעשות את מה שצריך כדי למשוך עוד ועוד לקוחות לעסק שלכם? חשבו היטב אילו צבעים עונים על הצרכים שלכם ואילו מייצגים את המותג של העסק, ובחרו בסוככים שישפרו באופן מיידי את המראה שלו.  

דילוג לתוכן